حمایت اداره فرهنگ و ارشاد یزد از تولیدات هنری حوزه خانواده

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با توجه اهمیت و اولویت تحکیم بنیان خانواده با هدف تقویت جوانی جمعیت، این اداره کل از تولیدات فرهنگی و هنری درباره موضوع خانواده و جمعیت حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، احسان عابدی در دیدار با محمدحسین رحیمی‌نسب که ارائه کننده طرح سامان خانواده در این استان است، ضمن تأکید بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به منظور فرهنگ‌سازی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: هنر به‌واسطه استفاده از عنصر زیبایی می‌تواند تأثیر عمیق و شگرفی بر مخاطب بگذارد و به همین دلیل است که همیشه برای فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه‌های مختلف، هنر بهترین و سریع‌ترین گزینه است.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات کلان و مهم در جامعه، تقویت بنیان خانواده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مسیر وظایف این مجموعه با استفاده از ظرفیت‌هایی بخش دولتی، از هنرمندانی که در این زمینه تولیدات داشته باشند، حمایت می‌کند.

وی مهم‌ترین موضوعات پیشنهادی برای حمایت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان را مباحث مرتبط با ترویج فرهنگ ازواج و کاهش طلاق، فرزندآوری، سواد رسانه‌ای والدین و سبک زندگی اسلامی - ایرانی، امید و نشاط و دیگر موضوعات مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد.

کد خبر 565039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.