اطلاعیه حضوری شدن کلاس‌های درس دانشگاه شهرکرد

دانشگاه شهرکرد اطلاعیه‌ای به مناسبت حضوری شدن کلاس‌های درس صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن اطلاعیه دانشگاه شهرکرد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک حلول سال جدید و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان خدمت اساتید و دانشجویان دانشگاه شهرکرد، به اطلاع می‌رساند بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید مقام عالی وزارت در جلسه رؤسای دانشگاه‌ها و نیز بر اساس تصمیم هیئت رئیسه محترم دانشگاه شهرکرد در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ مبنی بر لزوم از سرگیری آموزش حضوری، تصمیمات زیر اتخاذ و به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم رسانده می‌شود:

۱- حضور اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه از روز چهاردهم فروردین به صورت تمام وقت و منظم در دانشگاه الزامی است و برگزاری کلاس‌های مجازی دروس نظری توسط اساتید محترم باید در محل دانشگاه صورت پذیرد. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این تصمیم بر عهده رؤسای محترم دانشکده‌ها است.

۲- کلیه دروس دوره‌های تحصیلات تکمیلی از چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین ماه به صورت مجازی و از بیستم فروردین ماه به صورت حضوری از سر گرفته خواهد شد و از این تاریخ لینک دروس مجازی (طبق برنامه زمانبندی زیر) در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

۳- کلیه دروس عملی دوره‌های کارشناسی دانشکده‌های مختلف از بیستم فروردین بر اساس برنامه زمانبندی زیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد:

- از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی این دروس در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

- از دهم اردیبهشت تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

- از سی و یکم اردیبهشت تا یازدهم خردادماه جاری کلیه کلاس‌های عملی دانشکده‌های علوم و دامپزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

- کلیه کلاس‌های رشته فرش و صنایع دستی دانشکده ادبیات و هنر فارسان از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

- کلیه کلاس‌های رشته‌های و صنایع ارتباط تصویری دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از هفدهم اردیبهشت تا چهارم خردادماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاس‌های مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد.

- در خصوص دروس نظری دوره‌های کارشناسی نیز کماکان به‌صورت مجازی برگزار و هرگونه تصمیم در خصوص حضوری شدن برگزاری این دروس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
بر این اساس نکات زیر تاکید و یادآوری می‌شود:

- تزریق سه دوز واکسن برای کلیه دانشجویان در زمانبندی یاد شده الزامی است و ارائه خدمات منوط به ارائه کارت معتبر در این خصوص خواهد بود.

- برنامه‌ریزی لازم برای خوابگاه و تغذیه در زمان تعیین شده صورت گرفته است (جزئیات از طریق معاونت دانشجویی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

-کلیه دانشجویان عزیز مکلف هستند بر اساس برنامه زمانبندی فوق از چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین نسبت به ثبت نام خوابگاه و تغذیه اقدام نموده و دانشجویانی که تاکنون نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام نکرده‌اند در تاریخ مذکور نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام کنند.

- خاطر نشان می‌شود امتحانات مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در کلیه رشته‌ها در زمان تعیین شده به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- کلیه جلسه‌های گروه‌های آموزشی، شوراهای مختلف دانشکده‌ها و دانشگاه، جلسه‌های دفاع پایان نامه و رساله‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

- هرگونه تغییر در برنامه زمانبندی فوق منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

ضمناً حضور کارمندان دانشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان مطابق ماه مبارک رمضان سال‌های قبل از کرونا و از ساعت هشت صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

کد خبر 564964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.