۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
گوشی ردمی 10A رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی 10A گوشی اقتصادی جدید شیائومی است که از پردازنده قدیمی استفاده می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شیائومی اخیراً گوشی ردمی 10A را رونمایی کرد، این محصول برای رقابت با گوشی‌های اقتصادی وارد بازار شده است و از همان تراشه مدل پیشین خود استفاده می‌کند. ابعاد گوشی ردمی 10A 9 * ۷۷ * ۱۶۴.۹ میلی‌متر است و دارای نمایشگری به اندازه ۶.۵۳ اینچ با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۶۰۰ پیکسل است.

نمایشگر گوشی ردمی 10A دارای نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ است و در پرنورترین حالت خود به روشنایی ۴۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. گوشی هوشمند ذکر شده از تراشه هلیو G25 مدیاتک بهره می‌برد، این تراشه هشت هسته پردازشی دارد و بر پایه لیتوگرافی ۱۲ نانومتری تولید شده است. شیائومی از این تراشه در گوشی ردمی 9A، ردمی 9AT و چند دستگاه دیگر نیز استفاده کرده است. گوشی‌های موتو E7 Power و موتو G Pure نیز از این تراشه بهره می‌برند.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 10A با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شیائومی در این محصول از درگاه قدیمی میکرو USB استفاده می‌کند، گوشی ردمی 10A متکی بر رابط کاربری MIUI 12.5 است، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن پنج مگاپیکسل است. گوشی ردمی 10A در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کانفینگ پایه گوشی ردمی 10A با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، تقریباً ۱۰۲ دلار است، کانفینگ دوم با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تقریباً ۱۲۵ دلار است و قوی‌ترین کانفینگ با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تقریباً ۱۴۱ دلار ارزیابی شده است.

https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Redmi-10A-launches-with-a-sprinkling-of-the-Redmi-9A-for-CNY-649-US-102.610579.0.html

کد خبر 564950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.