«موقعیت مهدی» یک تنه بار گیشه را به دوش می‌کشد

 با حضور بیش از ۱۵۰ هزار مخاطب در سینماهای سراسر کشور، فروش فیلم «موقعیت مهدی» در شهرستان‌ها به میزان فروش فیلم در استان تهران رسید و در مجموع از پنج میلیارد تومان عبور کرد.

به گزارش ایمنا، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروز، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد با استقبال بیش از ۱۵۰ هزار نفر از مخاطب در سینماها و شهرهای فاقد سینما، از فروش پنج میلیارد تومان عبور کرد.

در روزهای اخیر و هم‌زمان با تمجید رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) شاهد افزایش فروش و استقبال از این فیلم سینمایی در سینماهای سراسر کشور بودیم؛ تا جایی که فیلم «موقعیت مهدی» در روز گذشته سه شنبه نهم فروردین‌ماه، با ۷۰۰ میلیون تومان فروش روزانه، پرفروش‌ترین روز اکران خود را سپری کرد.

نکته قابل‌توجه در اکران این فیلم سینمایی، سهم فروش برابر آن در استان تهران و شهرستان‌ها است.

سهم فروش موقعیت مهدی در استان تهران دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده که کمتر فیلمی تاکنون توانسته این سهم فروش برابر در تهران و شهرستان‌ها را تجربه کند.

فیلم سینمایی موقعیت مهدی تولید مرکز سیما فیلم و روایت فتح بوده که روایتی متفاوت از زندگی شهید مهدی باکری را به تصویر می‌کشد.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 564871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.