شهید باکری الگوی ارزشمندی برای جامعه است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهید مهدی باکری را الگویی ارزشمند و قابل تعمیم برای جامعه معرفی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، حکیمه غفوری در ویژه‌برنامه اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی که در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امروز مصادف با سالروز شهادت سید اهل‌قلم، شهید آوینی است، که ضمن گرامیداشت این روز، هفته هنر را نیز خدمت هنرمندان تبریک عرض می‌کنم.

وی با قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در آغاز اکران مردمی فیلم ارزشمند موقعیت مهدی در شهر تبریز، افزود: در خصوص فعالیت هنرمندان مباحث مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها اثرگذاری فعالیت هنرمندان بوده است و هیچ شکی در آن نیست، اما اینکه بتوانیم هنرمندی مانند شهید آوینی باشیم جای بحث دارد و امیدوارم بتوانیم معیارهای ایرانی و اسلامی را فراگرفته و آموزش دهیم تا با به‌کارگیری آن بهترین تبلیغات و مسیرها را برای جوانان نشان دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: امروز هنر ما، هنر مقاومت و ایستادگی است، نه هنر سازش و تسلیم، لذا اگر بتوانیم این را با زبان هنر به جوانانمان القا کنیم، ۴۰ سال که سهل است، می‌توانیم انقلابمان را تا صدها سال بیمه کنیم.

وی گفت: شهید مهدی باکری شهردار نمونه آن دوران بوده است که امیدوارم بتوانیم این شهید والامقام را برای خودمان الگو قرار دهیم تا با استفاده از رهنمودهایشان، کارمندی همچون شهید باکری در مجموعه شهرداری داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، اکران فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" از ویژه برنامه‌های "ماه بی‌همتا" به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی در پردیس سینمایی قدس با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، یادگاران سال‌های دفاع مقدس، شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و شهروندان این کلانشهر برگزار شد.

کد خبر 567713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.