اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در روزهای سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور روان‌سازی تردد خودروها در موج دوم بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین اشاره کرد.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز در تاریخ سیزدهم فروردین در جاده‌های اصلی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ورود و تردد همه خودروهای ترانزیتی از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه _یازدهم فروردین‌ماه_ تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه _چهاردهم فروردین‌ماه_ ممنوع است ضمن این‌که خودروهای مذکور در سایر ایام نوروز صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

سرهنگ زارع ادامه داد: حمل‌ونقل محصولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کردند در تمام راه‌های اصلی برون‌شهری استان از ساعت هفت صبح روز جمعه _دوازدهم فروردین‌ماه_ تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه _پانزدهم فروردین‌ماه_ ممنوع است.

کد خبر 564751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.