نتایج گروه A مقدماتی جام جهانی در آسیا+جدول

ایران به عنوان صدرنشین گروه A به جام جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز سه شنبه _نهم فروردین ماه_ رقابت‌های هفته دهم گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا با سه بازی برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل لبنان قرار گرفت. ایرانی‌ها در دقیقه ۳۵ روی پاس کنعانی زادگان ضربه سر سردار آزمون به گل اول بازی رسیدند تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود ایران تمام شود، در نیمه دوم لبنان برای جبران گل خورده تلاش کرد ولی ایرانی‌ها عملکرد بهتری داشتند و در دقیقه ۷۲ بازهم روی پاس کنعانی زادگان گل دوم با ضربه جهانبخش وارد دروازه لبنان شد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود ایران تمام شود.

تیم ملی فوتبال امارات از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به مصاف کره رفت. نیمه اول این دیدار با تساوی بدو گل به پایان رسید، اما در دقیقه ۵۴ نیمه دوم امارات سهیل به گل رسید و در ادامه بازیکنان کره نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود امارات تمام شود.

تیم ملی فوتبال سوریه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه مقابل عراق به میدان رفت. در نیمه اول الدالی روی پاس ماردیکیان در دقیقه ۳ گل زود هنگامی برای سوریه به ثمر رساند، در ادامه عراقی‌ها که به دنبال جبران گل خودره بودند در دقیقه ۳۱ گل تساوی را وارد دروازه سوریه کردند تا این نیمه با نتیجه تساوی به پایان برسد. در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

جدول این رقابت‌ها به شرح زیر است:

نتایج گروه A مقدماتی جام جهانی در آسیا+جدول

کد خبر 564706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.