اقدامات خوبی برای حضوری شدن مدارس انجام‌ شده است

معاون وزیر و سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای آموزش حضوری در مدارس انجام‌شده است، از اعلام سرانه مدارس خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد محمودزاده امروز سه‌شنبه در حاشیه معرفی مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان لرستان به خبرنگاران، اظهار کرد: تصمیم بر این است که از ۱۴ فروردین‌ماه بحث حضوری شدن مدارس را در دستور کار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای حضوری شدن مدارس در سطح وزارت آموزش‌وپرورش انجام‌شده است، افزود: این اقدامات هم در حوزه سخت‌افزاری و هم در بحث تخصیص منابع بوده و در این زمینه سرانه مدارس هم اعلام‌شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: خود ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها هم اقدامات اساسی برای آماده‌سازی مدارس انجام داده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه نیروی انسانی، اطلاع‌رسانی و اقناع‌سازی خانواده‌ها، اظهار کرد: در ماه‌های گذشته این فعالیت‌ها دنبال شده است.

محمودزاده با بیان اینکه در زمینه حضوری شدن آموزش در مدارس غیردولتی تأکید بیشتری داریم، تصریح کرد: در این مدارس چون شهریه ثابت و فوق‌برنامه هم دریافت کردند انتظار این است همان‌طور که در آموزش غیرحضوری موفق عمل کردند در آموزش حضوری هم موفق عمل کنند.

سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی ادامه داد: بخشنامه فعالیت حضوری همه مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین‌ماه امسال به ادارات کل آموزش‌وپرورش ابلاغ‌شده و ضمانت اجرای این بخشنامه با مدیران کل آموزش‌وپرورش است.

منبع: مهر
کد خبر 564694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.