نبود درآمد پایدار و تعلل در آزادسازی‌ها نقطه ضعف شهرداری خوانسار

شهردار خوانسار گفت: از نقاط ضعف شهرداری خوانسار نبود درآمد پایدار و تعلل در آزادسازی‌ها و توسعه پیدا نکردن شهرداری در بخش‌هایی است که پیشرفت آن‌ها اکنون به دلیل یک سری قوانین دست و پاگیر بسیار سخت شده است.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چند برنامه اساسی برای درآمدزایی پایدار در نظر داریم و امیدواریم با همکاری شهروندان و حمایت نماینده شهرستان در مجلس و کمک دولت بتوانیم درآمدزایی پایداری را برای شهرداری خوانسار محقق کنیم، به نحوی که سالیان سال در شهر خوانسار ادامه‌دار باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد درآمدهای پایدار به راحتی ممکن نیست و به سرعت نیز انجام نمی‌شود، افزود: از نقاط ضعف شهرداری خوانسار نبود درآمد پایدار، تعلل در آزادسازی‌ها و توسعه پیدا نکردن شهرداری در بخش‌هایی است که پیشرفت آن‌ها اکنون به دلیل یک سری قوانین دست و پاگیر بسیار سخت شده است.

شهردار خوانسار با تاکید بر اینکه باید شهروند داشته باشیم نه شهرنشین، خاطرنشان کرد: شهرنشین همواره انتظار دریافت خدمات دارد، اما شهروندی کسی است که علاوه بر پرداخت عوارض ملک، کسب و کار و خودرو در سایر امور مشارکت دارد، انتقاد می‌کند، نظر می‌دهد و فرهنگ شهروندی را با اعمال و رفتار خود به سایرین آموزش می‌دهد.

احمدی تصریح کرد: فرهنگ شهروندی در شهرهای مختلف با توجه به فرهنگ و بوم‌شهرها متفاوت است؛ لذا انتظار داریم شهروندان در همه امور شهر و برای کمک به آبادانی و ارتقای فرهنگ شهروندی مشارکت داشته باشند و نظر بدهند؛ چراکه انتقادات سازنده به مدیریت شهری در انجام وظایفی که دارد، کمک می‌کند.

کد خبر 564512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.