مهار آتش‌سوزی فروشگاه لوازم کامپیوتر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: آتش‌سوزی یک باب فروشگاه لوازم کامپیوتر و موبایل با سرعت عمل به موقع آتش‌نشانان بدون خسارت جدی مهار شد.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماسی از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی یک باب فروشگاه لوازم کامپیوتر و موبایل واقع در ابتدای پاساژ آریا عدالت پنجم، آتش‌نشانان سازمان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی ساعات آخر یکشنبه‌شب اتفاق افتاد و دو اکیپ اعزامی از ایستگاه‌های شماره سه و دو آتش را در دقایق اولیه مهار و از سرایت آن به مغازه‌های دیگر جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: حریق از طبقه بالای مغازه که به عنوان انبار تجهیزات استفاده می‌شد آغاز شده است و علت دقیق حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

صفری گفت: خسارات آتش‌سوزی با سرعت عمل به موقع آتش‌نشانان اندک بود، در این حادثه هیچکس آسیب ندید و به تجهیزات داخلی فروشگاه آسیبی وارد نشد.

وی به شهروندان توصیه کرد هنگام مواجه شدن با حادثه ابتدا خونسردی خود را حفظ کنند و سپس در اسرع وقت با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرند.

کد خبر 564333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.