انهدام باند ۱۰ نفره سرقت از منازل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۱۰ نفره سرقت از منازل ویلایی، درحال تعمیر، خالی از سکنه و رها شده و اعتراف آنها به ۴۰ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل ویلایی در حال تعمیر، خالی از سکنه و رها شده در حوزه شرق شهرستان اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارقان اقدام به سرقت طلا و جواهرات، وسایل منزل، ابزارآلات و شیرآلات کرده بودند، افزود: پس از حضور کارآگاهان در محل‌های وقوع سرقت و بررسی‌های علمی و تخصصی، هویت اصلی دو نفر از کسانی که در این سرقت‌ها دست داشتند به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: این افراد با رصد هوشمند شناسایی و پس از انجام سرقت از یک شرکت، حین جابه‌جایی اموال مسروقه، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

اعتراف به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت

ترکیان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت با هم‌دستی هشت نفر دیگر اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمان تحت پوشش جمع‌آوری ضایعات اقدام به پرسه‌زنی در سطح شهر کرده و پس از شناسایی منازل افراد متمول اقدام به سرقت از آنها می‌کردند، خاطرنشان کرد: دیگر اعضای این باند نیز طی عملیاتی جداگانه دستگیر و همگی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 564230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.