جست‌وجوی پیام‌های خاص در دایرکت توئیتر امکان‌پذیر می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که توئیتر به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های خاص را در صفحه Direct Messages جست‌وجو کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، توئیتر مدت‌ها است سعی می‌کند ویژگی پیام‌رسانی شبکه اجتماعی خود را در همه پلتفرم‌ها بهبود ببخشد. آخرین ویژگی معرفی شده این پیام‌رسان، امکان جست‌وجوی مکالمات در صفحه پیام‌ها است. این قابلیت ابتدا در نسخه iOS و وب در دسترس بود، سپس به اندروید راه پیدا کرد. توئیتر هم‌اکنون نیز در سال ۲۰۲۲ در تلاش است اقدام دیگری برای بهبود تجربه پیام‌رسانی شبکه اجتماعی خود انجام دهد.

توئیتر اعلام کرده است که کاربران از این به بعد می‌توانند پیام‌های خاص را با استفاده از کلمات کلیدی و نام‌ها در صفحه دایرکت جست‌وجو کنند. کاربران می‌توانند نام و پیام‌های خاص را در قسمت ذکر شده جست‌وجو کنند و محتوای مورد نظر خود را بیابند. امکان جست‌وجوی پیام‌ها برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که توانایی جست‌وجوی پیام‌های خاص برای افراد کارآمد خواهد بود، به ویژه زمانی که قصد دارید کلمات کلیدی خاص را پیدا کنید و به یاد نمی‌آورید که چه زمانی و به چه کسی آن را گفته‌اید. در صورتی که با این شرایط مواجه شدید، ویژگی ذکر شده کار شما را آسان‌تر خواهد کرد. توئیتر در چند ماه گذشته علاوه بر بهبود تجربه پیام‌رسانی، ویژگی‌های جدیدی را برای بهبود پلتفرم خود اضافه کرده است تا تجربه بهتری برای کاربران به ارمغان بیاورد.

کد خبر 564137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.