از تمام ظرفیت خود برای تحقق شعار سال استفاده می‌کنیم

شهردار کاشان گفت: مدیریت شهری برای تحقق منویات مقام معظم رهبری از تمام ظرفیت خود بهره گرفته و همه امکانات خود را برای تجلی این مطالبه به کار می‌گیرد.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر اساس چشم‌انداز کشور نامی برای هر سال انتخاب می‌کند و توجه به موضوعات تولید و اقتصاد توسط معظم‌له نشانگر اهمیت ویژه این حوزه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به درستی چالش‌های این عرصه را مدنظر قرار داده‌اند و اهتمام عمومی را برای حل معضلات طلب می‌کنند، افزود: استفاده از کلیدواژه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی برای تأکید دوباره بر مفاهیم تولید، نشان‌دهنده درایت رهبر معظم انقلاب و ارتقای کشور در این حوزه است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: آنچه می‌تواند ما را از دغدغه و مخاطرات اقتصادی به ویژه در شرایط تحریم دشمن رها کند، توجه به حوزه تولید دانش‌بنیان با رویکرد توسعه اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی است.

بخشنده‌امنیه تاکید کرد: تنها با اقتصاد مولد و علم‌محور می‌توان به توسعه پایدار رسید، تولیدی که دارای پشتوانه دانش بومی است و به اشتغال‌زایی منجر می‌شود می‌تواند برای جامعه کارآمد و سودمند باشد.

وی تصریح کرد: تولیدی که دارای پشتوانه دانش‌محور باشد، به رشد اقتصادی جامعه در درازمدت کمک می‌کند اما رویکرد مصرف‌گرا قادر نیست جامعه را در مسیر تعالی قرار دهد و استعدادهای آن را شکوفا کند.

شهردار کاشان نگرش خلاق و متکی بر دستاوردهای علمی را عامل پیشرفت صنعتی و اقتصادی جامعه دانست و گفت: رهاورد این نوع نگرش اشتغال و پویایی برای جامعه است.

بخشنده‌امنیه افزود: مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌های خود برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بهره می‌گیرد و آمادگی دارد همه امکانات خود را برای تجلی عینی این مطالبه به کار گیرد.

کد خبر 564099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.