برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز در طول سال تداوم پیدا می‌کند

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه برنامه‌های متنوع زیادی برای ایام نوروز در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده است، گفت: برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز در طول سال تداوم پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی امروز _شنبه، ششم فروردین‌ماه _ در دیدار عیدانه با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شهرداری یزد در ایام نوروز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌های شهرداری برای ایام نوروز، این بود که علاوه بر مسافران نوروزی، زمینه بهره‌مندی و استفاده شهروندان یزدی هم از برنامه‌ها فراهم شود.

شهردار یزد تصریح کرد: سعی کردیم اقدامات نوروزی شهرداری صرفاً به مناطقی که پذیرای مسافران نوروزی است، بسنده نشود و در تمام شهر این رویکرد را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با برنامه‌هایی هم که در ایام نوروز برگزار می‌شود، تلاش ما بر این بود که همه این برنامه‌ها را به صورت خانواده محور برگزار کنیم تا زمینه تقویت کانون خانواده را فراهم کنیم.

محی‌الدینی با بیان اینکه بسیاری از این برنامه‌ها در طول سال تداوم خواهد داشت گفت: با توجه به استقبالی که شهروندان یزدی از برگزاری چنین برنامه‌هایی داشتند، تلاش می‌کنیم که برنامه‌های شهرداری محدود به زمان و مکان خاصی نباشد در طول سال اقدام به برپایی آن به ویژه برای شهروندان یزدی کنیم.

وی در ارتباط با فعالیت‌های شهرداری یزد در طول چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: در سطح شهر یزد پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود داشت که هرکدام از آنها مدت زمان قابل توجهی از شروع عملیات اجرایی می‌گذشت و همچنان به صورت نیمه کاره رها شده بودند.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری در سال گذشته رویکرد خود را بر تکمیل این پروژه‌ها و جلوگیری از تعریف پروژه جدید گذاشت و به حمدالله پروژه‌های شاخص بسیار زیادی در سطح شهر یزد به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها که در حوزه‌های فرهنگی و خانوادگی اجرا شد، نخستین بوستان اختصاصی و تخصصی خانواده در یزد بود که تا قبل از این دوره شهرداری ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و ما تا پیش از نوروز از آن بهره‌برداری کردیم تا مرکزی تخصصی برای برگزاری برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مرتبط با خانواده باشد.

کد خبر 564060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.