استقبال گرم شهروندان و گردشگران از جشن‌های نوروزی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: جشنواره مهیج نوروزی در ناژوان امسال با استقبال گرم شهروندان و گردشگران روبه‌رو شده است.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال با برگزاری جشنواره مهیج نوروزی و ایستگاه‌های پایش سلامتی در دونقطه ناژوان که به همت همکاران کمیته فرهنگی تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان و همکاران اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ناژوان در حال برگزاری است، سلایق مخاطبان ناژوان پوشش داده شده است.

وی با اشاره به حضور برخی هنرمندان ملی و گروه‌های مطرح کشور در جشن‌های عصرگاهی ناژوان، گفت: اجرای موسیقی سنتی، نمایش‌های طنز، اجرای گروهی هنرهای رزمی و آکروبات و استندآپ کمدی از جمله برنامه‌هایی است که توانسته است نظر مخاطبان جشن‌های عصرانه ناژوان را به خود جلب کند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: مجموعه جشن‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از دوم تا هشتم فرودین‌ماه در محل جدید میدان گردهمایی ناژوان واقع در پارکینگ شماره یک خیابان الفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طراحی و ایجاد میدان گردهمایی جدید ناژوان، افزود: با هدف بهبود خدمت‌رسانی، دسترسی بهتر شهروندان به محل جشن، کاهش بار ترافیکی مجموعه و احیای نقاط آسیب‌پذیر پارک جنگلی، میدان گردهمایی مجموعه ناژوان در کنار جاده سلامت شماره سه جانمایی و فاز اول آن اجرا شده است.

قائلی با بیان اینکه یکی از عمده ترین دلایل این جابه‌جایی عدم بارگزاری حضور مخاطبان در کنار مراکز گردشگری و توزیع ترافیک و حجم حضور در عرصه پارک ناژوان است، گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری با برگزاری رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ورزشی و تفریحی، ناژوان به قطب فرهنگی و گردشگری شهر اصفهان تبدیل شود.

وی با اشاره به آغاز برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سه رویداد فرهنگی مشارکتی در شب میلاد امام زمان (عج) با مشارکت مردم در ناژوان، ادامه داد: در چند ماه اخیر نیز برنامه‌های مختلف فرهنگی به‌صورت مشارکتی و یا متمرکز پیش‌بینی و اجرا شد و با استقبال شهروندان اصفهانی روبه‌رو شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: سرمایه عظیم گردشگری اصفهان علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته، هنوز برای بسیاری از شهروندان و هم‌وطنان ناشناخته است؛ وجود چند مرکز تفریحی، موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده‌رود و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان را به گنجینه‌ای در قلب شهر اصفهان تبدیل کرده است.

کد خبر 563998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.