شهر زندگی به زیرساخت‌های گردشگری زنده است

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز به کار مجدد مجموعه‌های گردشگری شهر، گفت: شعار مجموعه مدیریت شهری اصفهان «اصفهان شهر زندگی» و این شهر زندگی، زنده به زیرساخت‌های گردشگری فرهنگی و هنری آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در حاشیه بازدید از مجموعه گردشگری صفه، با اشاره به شعار مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: مجموعه جدید مدیریت شهری، «اصفهان شهر زندگی» را به عنوان شعار خود تعیین کرد و شهر زندگی در واقع به زیرساخت‌های مربوط به حوزه‌های فرهنگی، تفریحی و هنری و نشاط حاصل از رویدادهای تفریحی و گردشگری مختلف زنده است که توسط شهرداری و یا حتی از طریق خانواده‌ها ایجاد می‌شود.

نباتی نژاد با اشاره به شعار «باهم بهتریم» خاطرنشان کرد: شعار «با هم بهتریم» که شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی فرهنگی ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به تازگی برای خود تعیین کرده، شعار هوشمندانه‌ای است، چراکه تمام جهات و ابعاد را دربرمی‌گیرد و برهم‌افزایی و هم‌گرایی همه اجزا از جمله سرمایه‌گذار، گردشگر، شهروند، نیروها و پرسنل در با هدف پیشرفت شرکت و به دنبال آن شهر اصفهان تاکید دارد.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن سطح تفریحات برای مردم بیان کرد: وقتی یک خانواده برای خود یک رویداد تفریحی و گردشگری تعریف و ایجاد می‌کند، ما باید تمام تلاش خود را برای ارائه بالاترین، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به شهروندان و مردم به کار گیریم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون موقعیت مکانی مجموعه گردشگری صفه، خاطر نشان کرد: مجموعه گردشگری صفه در منطقه‌ای واقع شده است که ضمن شهره بودن برای شهروندان اصفهانی مورد توجه گردشگران غیر اصفهانی نیز است و تلاش‌های زیادی برای میزبانی از گردشگران اصفهانی و غیر اصفهانی در ایام نوروز ۱۴۰۱ شده است.

وی پس از بازدید از بخش‌های مختلف مجموعه گردشگری صفه، گفت: در طول مدتی که در حال بازدید از مجموعه گردشگری بودم، شور و نشاط و سرزندگی را در نگاه کسانی که برای سپری کردن اوقات فراغت خود این مجموعه را انتخاب کرده بودند، مشاهده کردم و لازم است برای این زحمت‌هایی که با این هدف کشیده شده به پرسنل و تیم مدیریتی این مجموعه که مدت زیادی هم از مسئولیت آن‌ها نگذشته، خداقوت بگویم.

کد خبر 563848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.