آماده‌باش کامل نیروی انتظامی استان اصفهان در نوروز

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ باغ فدک با بیان اینکه بالغ بر هفت تا ۱۱ هزار نیرو برای تأمین امنیت نوروزی در استان اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: نیروی انتظامی در نوروز به صورت ۲۴ ساعته در صحنه حاضر بوده و در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

سرهنگ مجید عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تدابیر فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای اجرای امنیت در مجموعه فرهنگی تفریحی باغ فدک به عنوان کمپ اسکان مسافران نوروزی اصفهان ماهرانه و با برنامه‌ریزی انجام شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از ۲۸ اسفندماه سال گذشته با ۹ تیم محسوس و نامحسوس امنیت این مجموعه را برقرار کرد و از ابتدای استقرار پلیس در باغ فدک تنها دو مورد دستگیری ثبت شده و مورد خاصی در این مجموعه اتفاق نیافتاده است.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ باغ فدک با بیان اینکه بخش اعظمی از وقت نیروی انتظامی به هشدار و راهنمایی مسافران اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: به یاری خداوند هیچ مورد امنیتی در باغ فدک اتفاق نیفتاده است.

وی اضافه کرد: ایجاد یک سفر خوش و ترک شهر اصفهان با یک خاطره خوش، آرزوی قلبی همه مسئولان این شهرستان است؛ اما آنچه در حین سفر برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده مجرمان لازم است، هوشیاری و هوشمندی مسافران نوروز است؛ قرار گرفتن در کنار وسایل سفر مثل چادر، خودرو، عدم قرار دادن کیف‌های شخصی، تلفن‌های همراه و وسایل شخصی در لایه‌های کناری چادر و حفظ کامل مدارک شخصی و عدم استفاده از گازهای پیک‌نیک جهت گرمایش ازجمله نکات قابل‌بیان است که مسافران باید برای تأمین امنیت خود رعایت کنند.

عسگریان ادامه داد: مسافران ضمن رعایت شئونات اسلامی در محوطه‌های کمپ، مراقب فرزندان خود در محوطه‌های بازی و اطراف چادر خود باشند؛ مسافران از ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی خاصه در شب به‌منظور استراحت رانندگان خودداری کنند و درنهایت مسافران از گرفتن هرگونه ماده خوراکی و نوشیدنی از افراد ناشناس، ممانعت به عمل آورند.

وی ادامه داد: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل و مشاهده تخلف و جرمی، می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با شماره‌گیری ۱۱۰ یا شماره تلفن ایستگاه پلیس مستقر در کمپ باغ فدک به شماره ۰۳۱۳۴۵۴۰۰۲۴ تماس بگیرند و به پلیس اطلاع بدهند.

فرمانده قرارگاه نوروزی مستقر در کمپ باغ فدک با بیان اینکه پلیس با آمادگی کامل از نظر تجهیزات، نیروی انسانی، امکانات و آموزش‌های تخصصی آمادگی لازم برای برقراری امنیت در ایام نوروز در استان اصفهان را با تمام ظرفیت خود دارد، خاطر نشان کرد: بیش از ۱۰۵ قرارگاه نوروزی برای تأمین امنیت استان در نوروز مستقر شدند.

وی با بیان اینکه بالغ بر هفت تا ۱۱ هزار نیرو برای تأمین امنیت نوروزی در استان اصفهان در نظر گرفته شده است، گفت: نیروی انتظامی در نوروز به صورت ۲۴ ساعته در صحنه حاضر بوده و در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

کد خبر 563806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.