بهره برداری از مرکز جامع سلامت فردیس در سال ۱۴۰۱

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فردیس گفت: در سال جدید علاوه بر پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختوابی یک مرکز جامع سلامت نیز در فردیس به بهره‌برداری می‌رسد.

پانته آ عینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک سال جدید باستانی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید سایه منحوس این ویروس از سر مردم برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون کمک شایانی به کنترل بیماری داشته است، تصریح کرد: انجام کامل واکسیناسیون در سال جدید از شر ویروس نجات پیدا کرده و به زندگی عادی برگردیم.

مدیر شبکه بهداشت شهرستان فردیس با اشاره به این قانون که انجام کامل واکسیناسیون شرط مسافرت است، یادآور شد: توصیه می‌کنیم افرادی که هنوز برای واکسیناسیون اقدام نکرده اند هرچه زودتر به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون منطقه خود مراجعه کنند تا از این ویروس در امان باشند. البته نباید رعایت اصول بهداشتی را نادیده و دست کم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه آرزوی همه ما برگشتن به روزهای عادی است، اضافه کرد: این شرایط در سایه همدلی و همراهی مردم در مسیر رعایت اصول بهداشتی برای کنترل کرونا میسر می‌شود.

عینی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت ارتقا سرانه‌های درمانی در فردیس، یادآور شد: امیدداریم طبق وعده‌های داده شده بودجه کافی به پروژه بیمارستان دولتی شهرستان فردیس تخصیص یابد تا شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختوابی باشیم.

وی یادآور شد: همچنین برنامه ریزی شده تا یک مرکز جامع سلامت در سطح شهرستان فردیس با بودجه ملی برای سال جدید احداث شود.

عینی با اشاره به مهاجر پذیر بودن شهرستان فردیس، اظهار کرد: احداث این مراکز درمانی پوشش جمعیتی شهرستان را قطعاً بالا خواهد برد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با ارتقا سرانه‌ها تعداد میزان خدمات رسانی به مردم محجوب فردیس افزایش پیدا کند و در سال جدید توفیق خدمت بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 563805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.