تور شهرداری کاشان برای میهمانان نوروزی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تور بافت گشت را گزینه پیش روی میهمانان و گردشگران نوروزی عنوان کرد و گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کاشان در قالب تور بافت گشت برنامه‌های مختلفی همچون موسیقی سنتی، نقالی و تک‌نوازی را در کنار قدم زدن در بافت قدیم شهر در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری انجمن صنفی راهنمایان گردشگری کاشان، در ادامه برنامه‌های جشنواره نوروزی منطقه فرهنگی کاشان، تور بافت گشت را ویژه ایام نوروز در قالب بازدید از محله‌ها و اماکن تاریخی، همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی کرده است.

محمدحسین واحدیان اظهار کرد: این رویداد بعد از ثبت نام شهروندان کاشانی، گردشگران و میهمانان نوروزی به اهتمام فرهنگ‌سراهای معراج و بانو این سازمان انجام می‌شود.

وی معرفی بافت تاریخی و جاذبه‌های کاشان را از جمله اهداف اجرای تور بافت گشت برشمرد و افزود: آب انبارهای قدیمی، سیپک‌ها، مساجد، گذرهای قدیمی و کارگاه‌های شعربافی از جمله مکان‌های مورد بازدید در این برنامه است.

مسئول کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرداری کاشان با بیان اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای حضور در تور بافت گشت در فرهنگ‌سراها و در ستاد راهنمایان گردشگری مقابل حمام سلطان امیر احمد انجام می‌شود، تصریح کرد: تور بافت گشت هر روز از ساعت چهار و نیم عصر برای همشهریان کاشانی و ساعت شش و نیم بعد از تعطیلی بناهای تاریخی برای گردشگران از حمام سلطان امیر احمد شروع شده و تا مسجد آقا بزرگ و محله درب باغ ادامه دارد.

واحدیان تاکید کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برنامه‌های مختلفی همچون موسیقی سنتی، نقالی، تک‌نوازی را همراه با تور بافت گشت در کنار قدم زدن در بافت قدیم شهر در نظر گرفته است.

کد خبر 563769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.