امدادرسانی به ۱۰مصدوم در حوادث رانندگی امروز استان/انجام ماموریت هوایی برای یک بیمار قلبی

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۰ نفر در حادثه‌های واژگونی خودروی سواری تیبا دوT، تصادف دو خودروی سمند و وانت‌پیکان و امدادرسانی هوایی به یک مرد ۵۳ساله به علت سکته حاد قلبی، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری تیبا دو، ساعت ۱۰:۰۷ صبح امروز _پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه_ به مرکز اورژانس اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در ۱۰ کیلومتری جاده دامنه_اصفهان، رخ داد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درخصوص تعداد مصدومان این حادثه، تصریح کرد: در این حادثه پنج نفر شامل یک مرد، یک زن، دو دختربچه و یک پسربچه، مصدوم و برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.

تصادف سمند و پیکان وانت در پیربکران با ۵ مصدوم

وی با اشاره به حادثه‌ای دیگر، گفت: ساعت ۱۱:۰۶ صبح امروز _پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه_ حادثه تصادف خودروی سواری سمند با پیکان وانت به مرکز اورژانس ۱۱۵ اصفهان گزارش شد.

عابدی اضافه کرد: این حادثه در فلکه کرفشان پیربکران رخ داد و بلافاصله یک آمبولانس و یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج نفر شامل دو مرد، دو زن و یک پسربچه، مصدوم و برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند.

امداد هوایی برای یک بیمار قلبی

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با انجام مأموریت امداد هوایی اورژانس اصفهان، تصریح کرد: ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز _پنجشنبه چهارم فروردین‌ماه _ سکته حاد قلبی یک مرد ۵۳ ساله، به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی خاطرنشان کرد: این بیمار طی همکاری دو آمبولانس با اورژانس هوایی از درمانگاه حسن‌آباد به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

کد خبر 563655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.