جاده‌های فنلاند به شارژرهای بی‌سیم مجهز خواهد شد

الکتروئن قصد دارد در همکاری با شرکت زیرساختی «دستیا» فناوری شارژ بی‌سیم خود را به فنلاند بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی‌های الکتروئن (Electreon) و دستیا (Destia) در پروژه تجاری شارژ بی‌سیم همکاری خواهند داشت که در آن یک سیستم شارژ القایی در قالب بخشی از راهکار «شارژ به‌عنوان یک سرویس» ارائه می‌شود. این شرکت‌ها تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌اند که در آن سیستم شارژ بی‌سیم الکتروئن و خدمات عملیاتی و نگهداری مرتبط با آن به‌عنوان بخشی از راه‌حل شارژ به‌عنوان سرویس دستیا ارائه می‌شود. این تفاهم‌نامه بخشی از استراتژی الکتروئن برای تسریع نفوذ خود به بازار شمال اروپا محسوب می‌شود که پتانسیل زیادی به‌عنوان اولین پذیرنده جابجایی‌های الکتریکی دارد.

فناوری القایی انحصاری الکتروئن، خودروهای برقی (EV) را به صورت پویا (در حال حرکت) و استاتیک (در حالت توقف) شارژ می‌کند. این فناوری در تعدادی از پروژه‌های آزمایشی در جاده‌های سراسر جهان از جمله در لمباردی در ایتالیا، کلن در آلمان و یوتا و میشیگان در آمریکای شمالی مورد استفاده قرار گرفته است. دستیا، ارائه‌دهنده امکانات شارژ خودروهای الکتریکی برای مشاغل و سیستم‌های حمل‌ونقل حرفه‌ای است و مشتریان آن عبارتند از اپراتورهای اتوبوس، شرکت‌های تدارکات، سازندگان وسایل نقلیه و شرکت‌های تاکسی‌سازی.

جاده‌های فنلاند به شارژرهای بی‌سیم مجهز خواهد شد

هدف از این همکاری فراهم آوردن فرصت برای اپراتورهای ناوگان حمل‌ونقل برای تجربه مزایای شارژ بی‌سیم در عمل است. هر دو شرکت، پتانسیل بالایی برای پیاده‌سازی پروژه‌های شارژ بی‌سیم و سیستم جاده‌های الکتریکی بی‌سیم (ERS) در فنلاند برای موارد استفاده مختلف دارند. استقرار ERS می‌تواند به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از بخش حمل‌ونقل و ایجاد شرایط برای تجاری‌سازی وسایل نقلیه الکتریکی کمک کند.

رئیس بخش شارژ خودروهای الکتریکی در دستیا گفت: «شارژ بی‌سیم پتانسیل بالایی به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل حرفه‌ای دارد زیرا می‌توان از آن به‌طور کامل در زیرساخت‌ها استفاده کرد و فناوری شارژ بی‌سیم الکتروئن می‌تواند به‌خوبی امکانات شارژ خودروهای الکتریکی به‌عنوان سرویس ما را تکمیل کند.»

مدیر توسعه کسب و کار الکتروئن نیز افزود: «ترکیب قدرت دستیا در زیرساخت‌ها و خدمات شارژ با فناوری بدون شکاف الکتروئن در شارژ بی‌سیم استاتیک و پویا، یک راه‌حل رقابتی برای بسیاری از مشاغل عملیاتی در بخش حمل‌ونقل خواهد بود.»

کد خبر 563584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.