لزوم همراهی مدیریت شهری با دانش‌بنیان‌ها برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امید است با انجام برنامه‌ها شورای ششم، شهر اصفهان بتواند نه تنها شعاری، بلکه به صورت عملیاتی با مجموعه‌های دانش‌بنیان، همراهی لازم را برای تحقق شعار امسال داشته باشد.

حجت‌الاسلام «منوچهر مهروی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص شعار سال ۱۴۰۱ با رویکرد «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، اظهار کرد: توصیه مقام معظم رهبری به استفاده از مجموعه‌های دانش‌بنیان در راستای موضوع مهم تولید خواهد بود که طی چند سال گذشته نیز به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز با توجه به احساس نیازی که در بخش تولید وجود داشت، این موضوع مورد توجه بوده است، افزود: امسال بر اساس شعار سال و با توصیه مقام معظم رهبری توجه به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در اولویت است، در سال جدید شورای اسلامی شهر اصفهان در این راستا از شهرداری اصفهان بازدیدهایی را انجام داده و با مجموعه‌های مربوطه، تعاملاتی داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امید است با انجام این برنامه‌ها، شورای ششم شهر اصفهان بتواند نه تنها شعاری بلکه به صورت عملیاتی با مجموعه‌ها همراهی لازم را برای تحقق شعار امسال داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن شعار سال، می‌توان به رقم زدن اتفاقات ویژه در شهر امیدوار بود تا اصفهان در عرصه تولید نیز تسهیل‌گر خوبی باشد.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور اضافه کرد: بهتر است اگر شهرداری اصفهان خدماتی را دریافت می‌کند، این خدمات از جانب تولیدگران اصفهانی باشد.

کد خبر 563572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.