۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
قابلیت جدید واتس‌اپ چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قابلیت واکنش ایموجی به پیام‌ها در واتس‌اپ، به زودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که با به‌روزرسانی آزمایشی واتس‌اپ اندروید با شماره نسخه ۲.۲۲.۸.۳، برخی از کاربران می‌توانند از ویژگی جدید این اپلیکیشن استفاده کنند؛ زیرا واتس‌اپ در حال ارائه قابلیت واکنش به پیام‌ها برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا است.

ممکن است برخی افراد همچنان نتوانند پس از نصب این به‌روزرسانی از قابلیت واکنش ایموجی به پیام‌ها استفاده کنند، زیرا انتشار این قابلیت فعلاً برای تعداد محدودی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته است. به منظور استفاده از این قابلیت باید منتظر به‌روزرسانی‌های آزمایشی بعدی باشیم. در حال حاضر شش واکنش ایموجی در به‌روزرسانی بتا اخیر واتس‌اپ در دسترس کاربران قرار گرفته است که شامل لایک، قلب، خنده، شگفت‌زده، غمگین و تشکر می‌شود.

ارائه این قابلیت چندان تعجب‌برانگیز نبوده است، زیرا واتس‌اپ امکان مدیریت اعلان‌های واکنش را در واتس‌اپ بتا برای iOS و واتس‌اپ دسکتاپ بتا ارائه کرده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد انتشار قابلیت واکنش‌ها برای همه کاربران باشیم. در حال حاضر، فقط آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند، اما همه کاربران می‌توانند این واکنش‌ها را مشاهده کنند.

کد خبر 563504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.