پوکو F4 شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو F4 شیائومی مدل ری‌برند شده K40S است و از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی پوکو F4 شیائومی که در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است، چند گواهی از جمله یک گواهی از طرف FCC دریافت کرده است. به نظر می‌رسد که این محصول مدل ری‌برند شده ردمی K40S است که چند روز پیش در چین رونمایی شد. به احتمال بسیار زیاد گوشی پوکو F4 شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی پوکو F4 شیائومی به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد شد و با هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ همراه خواهد بود. امتیاز تک هسته‌ای و چندهسته‌ای کسب شده توسط پوکو F4 شیائومی به ترتیب ۱.۰۲۸ و ۳.۳۹۱ است که به امتیاز گوشی‌های دیگر که از اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام استفاده می‌کنند، بسیار شباهت دارد.

شایعات ارائه شده حاکی از این است که گوشی پوکو F4 شیائومی دارای نمایشگر ۶.۳ اینچ +Full HD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در پنل جلوی آن قرار گرفته شده است. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد.

کد خبر 563334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.