گوشی شیائومی 12 لایت 5G به زودی در آسیا و اروپا رونمایی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G به زودی در بازارهای اروپا و آسیا رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی اخیراً گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو 5G را وارد بازار کرده است، به احتمال بسیار زیاد میان‌رده جدیدی به نام شیائومی ۱۲ لایت 5G نیز به این سری اضافه خواهد شد و به زودی وارد بازارهای اروپا و آسیا می‌شود.

گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G به عنوان جانشینی برای شیائومی ۱۱ لایت 5G سال ۲۰۲۱ میلادی، وارد بازار خواهد شد. این محصول احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با لبه خمیده، رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های آن نیز می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد. انتظار می‌رود که محصول ذکر شده به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو می‌شود، دوربین اصلی دارای لنز ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GW3 سامسونگ است. به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۲ لایت 5G به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 اجرا می‌شود. هنوز مشخصات دیگر گوشی هوشمند ذکر شده در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 563333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.