رضایت‌مندی مسافران از اسکان در باغ فدک/منارجنبان رکورددار بازدید گردشگران است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از مسافران نوروزی، در نخستین روزهای فروردین‌‍ماه ۱۴۰۱، بنای تاریخی منارجنبان، آکواریوم و باغ پرندگان ناژوان به ترتیب بیشترین بازدید را داشته است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به منظور بررسی و سنجش کیفیت خدمات مختلف سفر ازجمله زیرساخت‌های شهری، امکانات اسکان، خدمات حمل‌ونقل و دیگر موارد، پرسش‌نامه‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا با تکمیل آن، اطلاعات جامعی را برای توسعه خدمات گردشگری به دست آوریم.

وی افزود: بر اساس نظرسنجی انجام شده از مسافران نوروزی، در نخستین روزهای فروردین‌ماه ۱۴۰۱، بنای تاریخی منارجنبان، آکواریوم و باغ پرندگان ناژوان، به ترتیب بیشترین بازدید را داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان، با بیان اینکه اکثر مسافران در بدو ورود به اصفهان برای اسکان از هتل‌ها، منازل اقوام، منازل استیجاری و مدارس استفاده کرده‌اند، افزود: ۴۵ مورد از جامعه آماری نظرسنجی انتخاب مکان پیش از سفر داشته‌اند و ۳۶ مورد از جامعه آماری اعلام کردند که بعد از ورود به مقصد محل اقامت خود را انتخاب کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اکثر مسافران از نحوه ارائه اطلاعات ضروری و مورد نیاز هنگام ورود به شهر اصفهان اعلام رضایت داشته‌اند، گفت: حدود نیمی از مسافران نوروزی اعلام کردند پس از نوروز نیز به اصفهان مسافرت خواهند کرد و البته تمام نظردهندگان اعلام کرده‌اند مجدد به اصفهان سفر می‌کنند.

ابراهیمی ادامه داد: مسافرانی که در باغ فدک حضور داشتند، در نظرسنجی انجام شده از اسکان در این کمپ روباز و زیباسازی انجام شده، امنیت و روشنایی پارکینگ ابراز رضایت‌مندی کردند.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با هدف بهبود خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی، برنامه جامعی را برای نظرسنجی از گردشگران داخلی ترتیب داده است، خاطرنشان کرد: گردشگران نوروزی با مراجعه به آدرسhttps://sana.isfahan.ir/r/svynzuf می‌توانند در نظرسنجی شرکت کنند.

به گزارش ایمنا، با آغاز به کار فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، تمام اقدامات و برنامه‌های این ستاد از نظر گردشگران مورد بررسی قرار می‌گیرد تا ضمن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده، رویکردهای مردمی نیز در برنامه‌ریزی‌ها برای آینده لحاظ شود.

کد خبر 563328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.