وزش باد در روزهای پایانی هفته شدید است/ افزایش ۲ تا ۳درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وقوع رگبارهایی پراکنده در نیمه‌غربی، گفت: وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق استان، شدید و همراه با گردوخاک است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی، بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار تا اواخر هفته روی استان است و آسمان در اکثر مناطق کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید است.

وی با اشاره به پیش‌بینی رگبارهای پراکنده و موقتی به ویژه برای روز پنجشنبه در نیمه‌غربی افزود: وزش باد طی روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق شدید خواهد بود که در نیمه‌غربی با گردوخاک محلی همراه است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دو تا سه درجه‌ای بیشینه دمای هوا در اکثر مناطق خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمینه فردا صبح ۱۰ درجه می‌رسد.

آقایی، خنک‌ترین نقطه استان را بویین‌ومیان دشت با یک درجه سانتی‌گراد معرفی کرد و ادامه داد: گرم‌ترین شهرستان خوروبیابانک با دمای ۲۵ درجه است؛ همچنین در غرب احتمال بارش‌های رگباری و موقتی وجود دارد اما بارش‌های قابل توجهی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی پدیده غالب در استان را افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید دانست و گفت: وقوع پدیده گرد و خاک در مناطق شرقی با کاهش دید همراه است.

کد خبر 563307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.