نظرسنجی از مسافران برای توسعه خدمات گردشگری در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه برای بررسی و سنجش کیفیت خدمات مختلف سفر، پرسش‌نامه‌ای تهیه شده است و در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا با تکمیل آن، اطلاعات جامعی برای توسعه خدمات گردشگری به دست آوریم، گفت: از گردشگران دعوت می‌کنیم که در این نظرسنجی شرکت کنند.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور بررسی و سنجش کیفیت خدمات مختلف سفر از جمله زیرساخت‌های شهری، امکانات اسکان، خدمات حمل‌ونقل و دیگر موارد، پرسش‌نامه‌ای تهیه شده که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا با تکمیل آن، بتوان اطلاعات جامعی را در این حوزه کسب کرد.

وی با اشاره به جزئیات نظرسنجی سنجش کیفیت خدمات سفر، اضافه کرد: در این نظرسنجی از گردشگران خواسته شده است تا در زمینه‌های مختلف از جمله کیفیت اقامت‌گاه‌ها، مکان‌های مورد علاقه برای بازدید، مدت اقامت در اصفهان، کیفیت خدمات شهری، دسترسی به امکانات رفاهی و تفریحی، دسترسی به اطلاعات مورد نیاز و تجارب سفر به اصفهان، نظرات خود را بیان کنند تا با تجزیه و تحلیل این اطلاعات بتوان به استراتژی‌های مفید و مؤثری برای ارتقای کیفیت خدمات گردشگری دست یافت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با دعوت از گردشگران برای شرکت در نظرسنجی سنجش کیفیت خدمات مختلف سفر، خاطرنشان کرد: اطلاعات حاصل از این نظرسنجی‌ها، می‌تواند برای اصلاح فرآیندها و بهبود خدمات ثمربخش باشد و همکاری گردشگران در این زمینه، امکان بهینه‌سازی خدمات زیرساختی و رفاهی را برای توسعه گردشگری در کلان‌شهر اصفهان فراهم می‌کند.

به گزارش ایمنا، با آغاز به کار فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان، تمام اقدامات و برنامه‌های این ستاد از نظر گردشگران مورد بررسی قرار می‌گیرد تا ضمن سنجش کیفیت خدمات ارائه شده، رویکردهای مردمی نیز در برنامه‌ریزی‌ها برای آینده لحاظ شود.

کد خبر 563204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.