پیام تسلیت وزیر فرهنگ به فرماندار شاهین‌شهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت همسر سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شاهین‌شهر و میمه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی در پیام تسلیت خود به سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه آورده است:

«برادر بسیجی و دوست عزیز جناب آقای سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا؛ در طلیعه بهار و سال نو خبر درگذشت همسر فاضله و مومنه جنابعالی باعث تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب که سال‌ها افتخار مجالست و موانست با خانواده عزیز شما را دارم، شهادت می‌دهم آن بانوی عفیفه و باتقوا و ذریه فاطمه زهرا (س)، از محبین صادق خاندان آل الله صلوات الله علیهم اجمعین و از عاشقان مکتب متعالی انقلاب اسلامی بود و در انتها هم در راه زیارت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثنا، به دیدار معبود شتافت.

در این ایام مبارک شعبانیه برای این مهاجر و سالک الی‌الله، هم نشینی با مادر عزیزش، جده السادت، و برای شما برادر انقلابی‌ام و فرزندان عزیزتان و تمامی بازماندگان محترم صبر جزیل آرزومندم و الذین اذا اصابتهم المصییه قالوا انا لله و انا الیه راجعون. »

به گزارش ایمنا، همسر فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه همراه با همسر و سه فرزند خود در شب سال نو، هنگام عزیمت به زیارت امام رئوف دچار سانحه شد و به دیدار معبود شتافت.

کد خبر 563082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.