۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
مشخصات گوشی Honor Magic4 Lite چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Honor Magic4 Lite دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی LCD و پردازنده اسنپدراگون 695 است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Honor Magic4 Lite مانند دو مدل دیگر سری مجیک ۴ آنر دارای صفحه‌نمایش ۶.۸۱ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۲۳۸۸ پیکسل است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این محصول به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p و نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی آن نیز احتمالاً دارای لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی Honor Magic4 Lite از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره می‌برد و به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 6 اجرا خواهد شد. مدل پایه این محصول از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و شش گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor Magic4 Lite با استفاده از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. ابعاد این گوشی ۸ * ۷۶ * ۱۶۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۹ گرم است. انتظار می‌رود که محصول ذکر شده با گواهی IPX2 عرضه شود، بنابراین در برابر پاشش آب مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به حسگر اثرانگشت تعبیه شده در لبه کناری، وای فای ۶ و NFC اشاره کرد.

گوشی Honor Magic4 Lite احتمالاً با قیمت ۳۰۰ یورو یا کمتر وارد بازار خواهد شد، تاکنون اطلاعاتی در مورد تاریخ معرفی این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 562962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.