با داور بازی امشب رئال‌مادرید و بارسلونا آشنا شوید

«خوان مارتینز مونوئرا» داور امشب مسابقه ال‌کلاسیکو برگشت لالیگا بین رئال‌مادرید و بارسلونا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ال کلاسیکوی برگشت لالیگا از هفته بیست‌ونهم، امشب، یکشنبه بیست‌ونهم اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت «خوان مارتینز مونوئرا» در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار می‌شود.

خوان مارتینز مونوئرا درحالی قضاوت ال کلاسیکو لالیگا ۲۰۲۱-۲۰۲۲ در دور برگشت را بر عهده دارد که در آن، رئال مادرید سومین و آخرین دوئل دو بزرگ فوتبال اسپانیا در سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا را پذیرایی می‌کند.

خوان مارتینز مونوئرا، داور ال کلاسیکو، کیست؟

این داور ۳۹ ساله (متولد ۱۳ ژوئیه ۱۹۸۲) که در والنسیا درس خوانده، اولین قضاوت خود را در لیگ دسته اول اسپانیا را در سال ۲۰۱۳ انجام داد و از سال ۲۰۱۵ داور بین المللی فیفا بوده است. این دومین کلاسیکو خواهد بود که او در حرفه خود سوت میزند. اولین بار مربوط به فصل گذشته بود، بازی رفت در نیوکمپ که با پیروزی مادریدیستا با نتیجه سه بر یک به پایان رسید.

آمار قضات‌ها برای رئال مادرید و بارسلونا

این داور برای رئال مادرید، ۲۹ بازی سوت زده که با ۱۸ برد، شش تساوی و پنج باخت همراه بوده است. مارتینز مونوئرا ۲۶ بازی برای بارسلونا قضاوت داشته است، که ۱۶ پیروزی، شش تساوی و چهار باخت برای کاتالان‌ها به دست آمده است.

او در حال حاضر سابقه قضاوت ۱۶۱ بازی رسمی در لیگ دسته اول را در کارنامه خود دارد و در سال ۲۰۱۸ در مسابقات قهرمانی اروپا زیر ۱۹ سال اروپا شرکت کرد؛ جایی که در فینال، پرتغال ایتالیا را شکست داد.
این داور حتی سابقه قضاوت در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و حتی در لیگ کنفرانس که تازه تأسیس است را هم دارد.

وی در مجموع با احتساب تمامی مسابقات، ۲۸۷ بازی رسمی را سوت زده که در این بازی‌ها ۱۲۸۰ کارت زرد نشان داده و تاکنون، چهار بازیکن را در لیگ اخراج کرده است.

یک افسر پلیس که می‌خواست با مرخصی، در زمان کرونا کمک کند

مارتینز مونوئرا یک عضو دانشگاهی است که به دلیل مرخصی، به عنوان افسر پلیس محلی، حسابی مورد توجه قرار گرفت، اما او قبلاً توضیح داده بود که می‌خواست از کار خود استعفا دهد تا به نیروهای پلیس در طول همه‌گیری ویروس کرونا کمک کند.

مونوئرا گفت: «پلیس و داوری شغل من نیستند، آن‌ها دو علاقه من هستند. زمانی که بیماری همه گیر کرونا اعلام شد، به مافوق خود پیشنهاد کردم که دوباره به من بپیوندند، اما لازم نبود. کارکنان ما به دلیل بیماری کم نشده‌اند، اما آن‌ها می‌دانند که می‌توانند من را در هر لحظه در اختیار داشته باشند.»

کد خبر 562937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.