خشم هواداران بارسا و رئال به دلیل تصمیم عجیب مدیران تیم!

بازی دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا از هفته بیست‌ونهم لالیگا، درحالی امشب در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود که دو تیم تصمیم دارند با لباس دوم خود وارد زمین شوند

به گزارش خبرنگار ایمنا، وقتی رئال مادرید و بارسلونا برای مسابقه ال‌کلاسیکو یکشنبه به زمین مسابقه برنابئو می‌روند، ظاهر متفاوتی در این بازی معروف بین دو تیم بزرگ لالیگا وجود خواهد داشت. دلیل آن این است که برای اولین بار در ۲۴۹ دیدار رقابتی بین آن‌ها، هر دو باشگاه به جای لباس نمادین تمام سفید مادرید و راه‌راه‌های متمایز آبی و قرمز بارسا، لباس‌های خارج از خانه و دوم خود را خواهند پوشید.

علی‌رغم اینکه بازی در سانتیاگو برنابئو، پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود، رئال مادرید یک پیراهن دیگر خواهد پوشید که این هفته رونمایی شد. تیم کارلو آنچلوتی به عنوان بخشی از همکاری با Y-3 که خود مشارکتی بین آدیداس و طراح مد ژاپنی «یوهجی یاماموتو» است، برای جشن ۱۲۰ سالگی باشگاه، لباس مشکی به تن خواهند کرد.

در همین حال، بارسا لباس خارج از خانه خود را امشب خواهد پوشید که شامل رنگ زرد با قرمز است. رنگ‌ها از پرچم کاتالونیا که به La Senyera معروف است، گرفته شده‌اند. هر دو طرف آن قدر با رنگ‌های معروف خود پیوند ناگسستنی دارند که به نام مستعار آن‌ها تبدیل شده‌اند: مادرید اغلب به عنوان "لوس بلانکوس" شناخته می‌شود، در حالی که بارسا مرتباً به عنوان "بلوگرانا" نامیده می‌شود. این دو مجموعه رنگ در زمینه فوتبال، رقابتی مترادف با ال کلاسیکو بوده که دیداری کلاسیک را نمایان‌گر است.

نکته حائز اهمیت این است که هواداران واکنش خوبی به تصمیمات تیم‌ها برای شکستن سنت‌های خود برای بازی امشب، نشان نداده‌اند.

کد خبر 562898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.