گوشی جدید آنر با سیستم دوربین قوی معرفی شد

شرکت آنر گوشی جدیدی را با نام Magic 4 Ultimate Edition رونمایی کرده است، این محصول به دوربین بسیار قوی مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی جدید آنر Magic 4 Ultimate Edition دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است از پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری قدرت می‌گیرد و با بهره‌گیری از فناوری bining، اندازه پیکسل‌های ادغام شده را به ۲.۸ میکرومتر می‌رساند. دوربین اصلی گوشی ذکر شده دارای لنز هشت تکه با دیافراگم f/1.6 است که جذب نور بیشتر و افزایش وضوح تصویر را به ارمغان می‌آورد.

دوربین فوق عریض گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی در ابعاد ۱.۲ اینچی و لنز هفت تکه با دیافراگم f/2.2 به‌روزشده با پوشش دهی ۱۲۶ درجه است. محصول ذکر شده از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ویژه برای بهبود طیف رنگ‌ها بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری دوربین تغییر خاصی نخواهد داشت.

دوربین سلفی گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض و پوشش‌دهی ۱۰۰ درجه استفاده می‌کند. در کنار آن، یک سنسور تشخیص عمق سه بعدی برای تشخیص چهره در نظر گرفته شده است. شرکت آنر اعلام کرده است که دوربین Magic 4 Ultimate Edition به قدری قوی است که می‌تواند با دوربین‌های DSLR مجهز به حسگرهای یک اینچی و لنزهایی با دیافراگم f/1.8 رقابت کند.

گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition به اسنپدراگون هشت نسل یک مجهز خواهد شد و با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه خواهد بود. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نشده است که گوشی آنر Magic 4 Ultimate Edition چه زمانی و با چه قیمتی به صورت جهانی عرضه می‌شود، اما به نظر می‌رسد که اواخر سال جاری با قیمت ۱۲۶۰ دلار در رنگ‌های سفید و مشکی وارد بازار چین می‌شود.

کد خبر 562803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.