رندرهای رنگی آیفون ۱۴ پرو منتشر شد

اولین رندرهای رنگی منتشر شده از آیفون ۱۴ پرو جزئیات طراحی احتمالی این گوشی پرچم‌دار را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل در سپتامبر سال میلادی جاری از چهار مدل آیفون جدید رونمایی خواهد کرد که شامل آیفون ۱۴ با نمایشگر ۶.۱ اینچی، آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی، آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرومکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی می‌شود. اخیراً رندرهای رنگی از آیفون ۱۴ پرو با صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی ارائه شده است که نشان می‌دهد دوربین سلفی و حسگرهای Face ID آن در پانچ هول و بریدگی بیضی شکل تعبیه شده است.

به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ پرو از حاشیه‌های باریک‌تر و متقارن‌تری بهره می‌برد که ظاهر زیبایی به این محصول بخشیده است. دیگر المان‌های طراحی اپل در آیفون ۱۴ تغییر نکرده است، بنابراین برخلاف آنچه در بعضی از گزارش‌های قبلی اعلام شده بود، این محصول به صورت کامل بازطراحی نخواهد شد، البته سری آیفون ۱۴ پرو دارای تغییرات اندک احتمالی خواهد بود.

برای نمونه، شایعات ارائه شده حاکی از این است که اپل به جای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در نسل بعدی آیفون‌های خود بهره می‌برد. انتظار می‌رود که این دوربین از قابلیت ضبط ویدئوهای 8K پشتیبانی می‌کند. به احتمال بسیار زیاد هر دو مدل آیفون ۱۴ از تراشه جدید A16 بایونیک و احتمالاً رم بیشتر نسبت به آیفون‌های دیگر بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به بهترین گوشی‌های هوشمند ۲۰۲۲ تبدیل شود.

کد خبر 562797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.