اجرای طرح پایش سلامت گردشگران در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: نوروز امسال به همت کمیته فرهنگی تفریحی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان و اداره فرهنگی‌اجتماعی مدیریت طرح ناژوان با برگزاری رویداد سلامت‌محور تحت عنوان ۳۷ درجه در دو نقطه از جاده سلامت و پارک ناژوان، در خدمت شهروندان و گردشگران خواهیم بود.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از دوم تا دهم فرودین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ طرح پایش سلامت شامل سنجش اکسیژن و تب، مشکلات استقامتی، تعادل و انعطاف، پایش قد و وزن و تست عضلانی و اسکلتی و مشاوره‌های ورزشی و تغذیه در جاده سلامت و با حضور بیش از ۳۰ پایشگر حوزه سلامت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری از میدان جدید گردهمایی ناژوان، افزود: ویژه‌برنامه‌ای در قالب اجرای حرکت‌های ورزشی و نمایشی در بعد از ظهر ایام نوروز نیز در میدان جدید گردهمایی ناژوان تدارک دیده شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: هم‌افزایی حوزه‌های مختلف در مدیریت شهری امسال در برنامه‌های شهری اصفهان نمایان است و در نظر داریم ناژوان نیز در این میان به عنوان قطب گردشگری اصفهان به شایستگی ایفای نقش کند.

وی گفت: وجود چند مرکز تفریحی، موزه و مراکز گردشگری در کنار طبیعت زاینده‌رود و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ناژوان را به گنجینه‌ای در قلب شهر اصفهان مبدل خواهد کرد.

قائلی با اشاره به استقبال پرشور شهروندان و گردشگران طی ماه‌های گذشته از مراکز تفریحی گردشگری ناژوان، تصریح کرد: در نوروز امسال بعد از کاهش محدودیت‌های کرونایی، شاهد استقبال بی‌نظیر گردشگران از مجموعه تفریحی گردشگری ناژوان خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تدابیر، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های پیش‌بینی شده بتوانیم به همت همکاران خدوم شهرداری اصفهان و سایر دستگاه‌های اجرایی با ایجاد همگرایی لازم در سیاست‌ها و اقدامات، خدمات ارزنده و شایسته‌ای در حوزه‌های تفریح، فرهنگ، اجتماع و نشاط شهروندان و گردشگران ارائه کنیم و شاهد رونق بیشتر در حوزه‌های گردشگری داخلی و خارجی باشیم.

کد خبر 562776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.