افزایش حضور مردم در کاروان‌های راهیان نور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در پایان گفت: روند رشد کاروان‌های راهیان نور و حضور مردم در یادمان‌ها به دوران پیش از کرونا نزدیک شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، سردار نادر ادیبی» در رابطه با وضعیت آخرین وضعیت کاروان‌های راهیان نور امسال اظهار کرد: پس از توقف دو ساله‌ای که در اعزام کارون‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی تجربه کردیم، در سال جاری با تلاش مسئولان، مدافعان سلامت و دانشمندان جهت کاهش بیماری کرونا در کشور، مجموعه راهیان نور در پی مصوبات دریافت شده از ستاد کرونا بار دیگر اعزام کاروان‌ها را از سر گرفت.

وی افزود: با آمادگی ایجاد شده در مراکز اعزام، اسکان، یادمان‌ها و همچنین ظرفیت مبلغان، خادمین و راویان راهیان نور در مناطق عملیاتی و سطح استان‌های مختلف داشتند، اعزام مناسبی را به مناطق عملیاتی شاهد هستیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: حضور مردم در مناطق عملیاتی نشان‌دهنده ارادت قلبی آن‌ها به شهیدان گرانقدر و مسیر آن‌ها است.

وی ادامه داد: علی‌رغم برخی از مشکلاتی که در حوزه اقتصادی و حمل و نقل کشور وجود داشت، اما مردم مشتاقانه به سوی مناطق عملیاتی سرازیر شدند و شاهد روند افزایش کاروان‌های راهیان نور در این مناطق هستیم.

ادیبی گفت: آمار دقیق زائران مناطق عملیاتی و یادمان‌ها را در انتهای سال به اطلاع مردم می‌رسانیم، اما به نظر می‌رسد که روند رشد کاروان‌ها و حضور مردم به دوران پیش از کرونا نزدیک شده است.

کد خبر 562699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.