گوشی وان‌پلاس نورد۳ چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس نورد سه از فناوری شارژ ۱۵۰واتی و ۱۲گیگابایت حافظه رم بهره خواهد برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان‌پلاس نورد سه دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است؛ دوربین سلفی آن نیز در بریدگی پانچ‌هول گوشه سمت چپ بالای صفحه‌نمایش تعبیه خواهد شد.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی وان‌پلاس نورد سه تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی تک‌رنگ می‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز از لنز ۱۶ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ فوق سریع ۱۵۰ وات بهره می‌برد.

گوشی وان‌پلاس نورد سه به تراشه جدید دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز خواهد شد و ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 3.1 آن را همراهی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و موتور لمسی خطی محور X اشاره کرد. در گزارش‌های منتشر شده به این موضوع اشاره شده است که گوشی ریلمی GT Neo3 هفته آینده معرفی خواهد شد، این محصول نیز مشخصات مشابهی با ویژگی‌های اشاره شده برای وان‌پلاس نورد سه دارد.

کد خبر 562695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.