اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

یک تحلیلگر مسائل دفاع مقدس گفت: پیش از شیوع کرونا، شاهد استقبال باشکوه جوانان از اردوهای راهیان نور بودیم؛ خوشبختانه امسال پس از گذشت دو سال به صورت محدود، اردوهای راهیان نور در حال برگزاری است.

حسین سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: اردوهای راهیان نور، از جمله بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالیت فرهنگی کشور است؛ زیرا منتقل نکردنِ فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی، از اصلی‌ترین دغدغه‌های ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی افزود: در صورتی که فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید انتقال یابد، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها برطرف خواهد شد؛ امروز ضرورت دارد فرهنگ ولایتمداری رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود.

این تحلیلگر مسائل دفاع مقدس گفت: پیش از شیوع کرونا، شاهد استقبال باشکوه جوانان از اردوهای راهیان نور بودیم؛ خوشبختانه امسال پس از گذشت دو سال به صورت محدود اردوهای راهیان نور در حال برگزاری است.

سالمی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای «جهاد تبیین» است و ضرورت دارد در این اردوها، فرهنگ شهادت برای جوانان تبیین شود.

کد خبر 562693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.