اسپیکر هوشمند Sound Joy هواوی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسپیکر هوشمند Sound Joy هواوی با سیستم عامل هارمونی و قیمت ۱۵۷ دلار در چین معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی در کنفرانس بهار خود، از یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی رونمایی کرد، این محصول Sound Joy نام دارد و با قیمت ۱۵۷ دلار در چین به فروش خواهد رسید، در حال حاضر نیز در بازارهای جهانی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اسپیکر هوشمند Sound Joy هواوی از پوشش پارچه‌ای سه بعدی، جلوه‌های صوتی ترکیبی Devialet، صدای شفاف، باتری با دوام بالا و مقاومت در برابر گردوغبار و آب بهره می‌برد. این محصول از سیستم عامل هارمونی دو بهره می‌برد، ارتفاع و قطر آن به ترتیب ۲۰۲ و ۷۳ میلی‌متر است، وزن آن نیز ۶۸۰ گرم است.

اسپیکر Sound Joy هواوی گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است، در واقع این محصول تا عمق یک متری زیر آب دوام می‌آورد. اسپیکر ذکر شده دارای یک باتری بزرگ ۸۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با هر بار شارژ کردن می‌توان تا ۲۶ ساعت با آن موسیقی پخش کرد.

اسپیکر هوشمند ذکر شده از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین فقط با ۱۰ دقیقه شارژ کردن آن می‌توان به مدت یک ساعت با آن به موسیقی گوش داد. این محصول دارای یک بلندگو با برد کامل ۲۰ وات، یک توئیتر ۱۰ واتی و دو رادیاتور غیرفعال است و از بلوتوث نسخه ۵.۲ و کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 562687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.