برپایی جشنواره کتاب‌محور و تئاتر خیابانی در کرج

معاون فرهنگی‌هنری سازمان‌ فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: به مناسبت میلاد خجسته حضرت ولی‌عصر(عج) و در آستانه نوروز باستانی، جشنواره کتاب‌محور و تئاتر خیابانی در این کلان‌شهر برپا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «امیرمنصور پورمحمدی» با اشاره به برگزاری جشنواره کتاب‌محور و تئاتر خیابانی‌در شهر کرج، اظهار کرد: این‌جشنواره از عصر دیروز (جمعه‌) با حضور مردم و مسئولان از میدان کرج با حرکت قطار شادی و کارناوال نوروزی افتتاح شد و تا عصر امروز (شنبه) ادامه دارد.

وی افزود: نمادهای عروسکی سفره هفت‌سین، حضور نمایندگان اقوام ایرانی، گروه‌های متنوع کودک‌و نوجوان، پخش و اجرای موسیقی‌شاد نوروزی و اهدای صدها جایزه نوروزی به ویژه کتاب در این جشنواره بهره گرفته شده است.

معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج تصریح کرد: گرامیداشت سالروز میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، استقبال از بهار و نوروز، افزایش نشاط شهروندی و ترویج فرهنگ مطالعه از مهم‌ترین اهداف این جشنواره فرهنگی است.

وی با تاکید به مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: اگر امروز آرامشی است تاجشنواره‌ای برگزار شود، به برکت عنایات حضرت مهدی موعود (عج) و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است؛ لذا تقارن زیبای نوروز و میلاد منجی عالم بشریت را به فال نیک می‌گیریم تا پس از دو سال محدودیت‌های کرونایی، نشاط مهدوی و نوروزی را به شهروندان هدیه کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه جشنواره خیابانی در چهار محور متفاوت و دوازده منطقه اصلی شهر کرج به اجرا درآمده است، ادامه داد: در اجرای این جشنواره تلاش شده است تا بیشتر مناطق کرج از این نشاط نوروزی بهره‌مند شوند؛ محدودیت‌های ترافیکی و حرکتی و برخی عوامل دیگر از مهم‌ترین موانع اجرای این جشنواره در مناطق مختلف شهر بوده است.

کد خبر 562671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.