بهره‌برداری از استخر ذخیره آب در آینده‌ای نزدیک

شهردار مجلسی گفت: به‌منظور مصرف بهینه آب با تلاش شورای شهر و مدیریت شهری، استخر ۵۱ هزارمترمکعبی ذخیره آب احداث و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

سبحان نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نقش شهروندان در حفظ و توسعه فضای سبز شهری، اظهار کرد: نگه‌داری و توسعه فضای سبز، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است که با جدیت در طول سال پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه هرس، تغذیه، آبیاری مناسب و به‌موقع و انجام عملیات خاک و واکاوی درختان در طول سال انجام می‌شود، افزود: در هفته درختکاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاشت هزار اصله نهال به صورت رایگان در سطح شهر انجام و این نهال‌ها در مجتمع‌های مسکونی میان شهروندان توزیع شد.

شهردار مجلسی خاطرنشان کرد: نوع نهال از گونه‌های متناسب با شرایط آب و هوایی و سازگار با محیط شهر مجلسی مانند زبان گنجشک، نارون، سنجد، توت انتخاب شده است.

نظری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مدیریت شهری، همکاری و تعامل سازنده با سازمان‌ها و ارگان‌ها در زمینه حفظ، نگه‌داری و توسعه فضای سبز است، تصریح کرد: در گذشته برای آبیاری درختان و فضای سبز شهری با کمبود و نبود دسترسی به آب خام مواجه بودیم و در راستای مصرف بهینه آب با تلاش شورای شهر و مدیریت شهری، استخر ۵۱ هزار متر مکعبی ذخیره آب احداث شد و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از همراهی اعضای شورا، مسئولان شهر علامه مجلسی و شرکت عمران و شهروندان در حمایت‌های همه‌جانبه با مدیریت شهری در راستای توسعه شهر قدردانی کرد.

کد خبر 562631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.