چهارشنبه آخرسال حادثه و اتفاق ناگواری در بندرانزلی رخ نداد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال، هیچ گونه حادثه و اتفاق ناگواری در این شهر رخ نداد، گفت: بندرانزلی امسال چهارشنبه‌سوری آرامی را سپری کرد.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری امسال در بندرانزلی، شبی بدون حادثه و اتفاق ناگوار بود و تنها هفت مورد آتش‌سوزی جزئی ضایعات و لاستیک و یک مورد حریق کولر اسپلیت در یک منزل مسکونی رخ داد که با حضور به موقع نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر مهار شد.

وی افزود: شب چهارشنبه آخر سال، آتش‌سوزی کولر اسپلیت یک واحد منزل مسکونی در دهکده ساحلی به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی اطلاع داده شد و بلافاصله هفت نیروی آتش‌نشان با چهار دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌سوزی را مهار و از گسترش آن جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه هیچ‌گونه آتش‌سوزی و حادثه ناگواری به به این سازمان گزارش نشد، خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیداتی که از روزهای قبل با همکاری دستگاه‌های مرتبط در بندرانزلی انجام شد و به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران و حضور نیروهای انتظامی در سطح شهر، بندرانزلی چهارشنبه‌سوری آرامی را سپری کرد.

رضاپور تصریح کرد: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی بندرانزلی چهارشنبه آخر سال با استقرار در هفت نقطه حساس شهر، آماده مقابله با هر نوع خطر احتمالی بودند.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۶۵ نیروی انسانی، ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودروی پیشروی امداد و نجات جاده‌ای، در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 562437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.