پویش «عصر انتظار» برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برای توجه بیشتر جامعه به موضوع مهدویت و انتظار، نوروز امسال پویش «عصر انتظار» برگزار می‌شود. در این پویش، ایستگاه‌های ثابتی در تعدادی از بوستان‌های شهر برپا می‌شود.

رسول جهانداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های نیمه‌شعبان، برگزاری جشنواره آذین‌بندی خانه، کوچه، محله و مسجد بود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های برگزار شده به مناسبت نیمه شعبان، می‌توان به مسابقه مداحان کوچک، مسابقه «برسد به دست یار» در دو بخش کودک و نوجوان که شامل نقاشی و یک جمله خطاب به امام زمان (عج)، مسابقه لباهنگ با موزیک والامحمد از مهدی یغمایی، همچنین مسابقه سرود در دو بخش ویدئو کلیپ و موزیک اشاره کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: مانند سال‌های گذشته پویش «دعای فرج» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار شد، همچنین هر هفته دعای فرج از سازمان پخش و منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: برای توجه بیشتر جامعه به موضوع مهدویت و انتظار، نوروز امسال پویش «عصر انتظار» برگزار می‌شود، در این پویش ایستگاه‌های ثابت در تعدادی از بوستان‌های شهر برپا می‌شود و مبلغان مهدویت با حضور در این ایستگاه‌ها به پرسش‌های جوانان با موضوع انتظار و مهدویت پاسخ می‌دهند.

جهانداری گفت: برپایی کاروان شادی، مراسم اهتزاز پرچم یا مهدی (عج)، پرواز بادبادک‌ها، همایش پیاده روی محله طلابند همراه با دعای ندبه با همکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ساعت ۶:۳۰ روز جمعه، برگزاری مسابقه دارت و پنالتی گل کوچک ویژه کارکنان شهرداری بندرعباس بخش دیگری از برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس است.

وی با بیان اینکه این سازمان از مساجد، هیئت‌ها و حسینیه‌ها در خصوص برگزاری جشن نیمه‌شعبان حمایت کرده است، اظهار کرد: در قالب اجرای برنامه‌های نیمه‌شعبان، این سازمان در برگزاری جشن مسجد غدیر و بنیاد مهدویت نیز مشارکت پررنگی داشته است.

کد خبر 562415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.