اعلام مراکز فعال اهدای خون استان تهران در تعطیلات نوروز

‌مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت هشت مرکز اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان تهران، محمدرضا مهدی‌زاده از فعالیت هشت مرکز اهدای خون در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار کرد: مرکز وصال شیرازی از روز بیست‌ونهم اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی، همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۰:۳۰ در خدمت همشهریان تهرانی خواهد بود.

وی افزود: مراکز اهدای خون شهرری، تهرانپارس و ستاری نیز همه روزه به جز روزهای بیست‌ونهم اسفند و سیزدهم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۶، آماده خدمت به داوطلبان اهدای خون هستند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: دو مرکز اهدای خون در محله پیروزی و شهرستان شهریار نیز به جز بیست و نهم اسفند و روزهای پنجم، دوازدهم و سیزدهم فروردین، در دیگر روزهای عید نوروز و از ساعت ۹ صبح ۱۶ در خدمت مردم مهربان و نوع‌دوست خواهد بود و همچنین مراکز اهدای خون صدر و شهرستان ورامین نیز از روز شنبه ششم فروردین تا پنجشنبه یازدهم فروردین و از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ پذیرای اهداکنندگان خون است.

مهدی‌زاده در پایان و با اشاره به کاهش ذخایر خون مورد نیاز مراکز درمانی گفت: امیدوارم مردم تهران در ایام نوروز و با مشارکت بیشتر، ما را در تأمین ذخایر خون پیش از ورود به ماه مبارک رمضان یاری کنند.

کد خبر 562386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.