کلاهبرداری میلیاردی با ترفند رهن منزل مسکونی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی ۲۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: پس از شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک مشاور املاک، مبالغی را به عنوان بیعانه برای رهن منزل مسکونی از آن‌ها دریافت کرده و سپس متواری شده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان با انجام اقدامات تخصصی موفق شدند مخفی‌گاه این فرد را که در یک باغ اطراف شهر "کاشان" بود شناسایی و او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۵ شهروند با ترفند دریافت بیعانه برای رهن منزل مسکونی اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: مبالغ کلاهبرداری شده نیز پس از اقدامات قانونی به مال‌باختگان تحویل می‌شود.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: بارها پلیس در رسانه‌های گروهی اعلام کرده است که فریب این کلاهبرداران را نخورند؛ اما باز هم متأسفانه شاهد هستیم عده‌ای قبل از دریافت خدمات اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می‌کنند.

کد خبر 562369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.