۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
معایب توری پلیسه

امروزه درب و پنجره های توری پلیسه طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. درب و پنجره توری پلیسه در انواع ثابت و متحرک آن، راحتی و آرامش را برای افراد فراهم آورده است.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد مزایا و معایب توری پنجره پلیسه بپردازیم. افرادی که علاقمند به تهیه و خریداری این محصول هستند می‌توانند با مطالعه این مطلب با آگاهی کامل آن را خریداری کنند.

همانطور که گفته شد هدف از توضیح مزایا و معایب توری پلیسه این است که افراد بتوانند با آگاهی کامل یک توری پلیسه خوب را برای خود تهیه و خریداری کنند. اما این مزایا و معایب چه می‌باشد؟! با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

درب و پنجره توری پلیسه

امروزه درب و پنجره‌های توری پلیسه طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. درب و پنجره توری پلیسه در انواع ثابت و متحرک آن، راحتی و آرامش را برای افراد فراهم آورده است.

در فصول گرم سال در خانه‌ها، محل کار، فروشگاه‌ها و اماکن مختلف استفاده از درب و پنجره توری پلیسه باعث ایجاد آرامش و راحتی افراد می‌شود.

انواع توری پنجره پلیسه ای

ابتدا انواع درب و پنجره توری پلیسه را برایتان شرح می‌دهیم. انواع توری پلیسه عبارتند از:

  • توری پلیسه دبل فریم
  • توری پلیسه طرح چوبی
  • توری پلیسه آلفا
  • توری پلیسه بتا
  • توری پلیسه متحرک
  • توری پلیسه مگنتی

سفارش تمامی مدل‌ها و انواع توری پلیسه برای مشتریان عزیز پذیرفته می‌شود و با بالاترین کیفیت ممکن به دست مشتری رسانده می‌شود.

معایب توری پلیسه

معایب توری پلیسه

مزایا و معایب توری پلیسه

در این بخش از متن برخی از مزایا و معایب توری پلیسه را برایتان نام می‌بریم. این مزایا و معایب عبارتند از:

مزایای توری پلیسه:

  • قابل شستشو بودن
  • جلوگیری از ورود حشرات و باز و بسته شدن آسان
  • ساده و کاربردی
  • مناسب برای تمامی اماکن
  • کهنه و تکراری نشدن آن
  • نصب آسان روی درب و پنجره
  • مقاومت در برابر نور و حشرات

و غیره.

معایب توری پلیسه

مزایای توری پلیسه از معایب توری پلیسه بیشتر است، اما به برخی از معایب توری پلیسه که ممکن است برای افراد به عنوان عیوب آن شناخته شود اشاره می‌کنیم:

۱- قیمت توری پلیسه:

برخی افراد با استعلام قیمت و یا خریداری از فروشگاه‌های فرصت طلب هزینه زیادی را نسبت به توری پلیسه ها مشاهده می‌کنند و معتقدند توری پلیسه ها قیمت بسیار بالا و گرانی دارند.

۲-پ اره شدن توری پلیسه:

توری پلیسه ها بسیار محکم و با دوام بر روی درب و پنجره توری پلیسه نصب می‌شوند. اما گاهی اوقات استفاده از توری پلیسه بی کیفیت افراد را به دردسر می‌اندازد، که تنها راه چاره آن خریداری از مراجع معتبر و مطمئن می‌باشد.

۳- کند شدن حرکت رفت و آمد توری پلیسه:

در هنگام استفاده طولانی مدت از توری پلیسه ممکن است شاهد کند شدن حرکت آن شوید که کافیست با مقداری روغن کاری آن مشکل را به طور کامل برطرف کنید. روغن کاری ریل‌های توری پلیسه به روان شدن حرکت آن کمک می‌کند.

۴- ضربه خوردن توری پلیسه:

توری پلیسه ها در برابر ضربات محکم و مقاوم هستند، اما طبیعی است که ضربه و فشار بیش از حد به آن توری پلیسه را معیوب می‌کند و یا از کار می‌اندازد.

توری پلیسه

توری پلیسه

در حالت کلی معایبی که گفته شد را می‌توان با نام مشکلات توری پلیسه بیان کرد، که می‌شود آن‌ها را با دقت و هوشیاری کنترل کرد. امید است با ذکر مزایا و معایب توری پلیسه توانسته باشیم به شما در خرید راحت و مطمئن درب و پنجره کاربردی توری پلیسه کمک کنیم.

ماناپنجره تولیدکننده اختصاصی انواع پنجره‌های دوجداره و UPVC با کیفیت‌های ممتاز در بازار است. این مجموعه از بهترین متریال و همچنین جدیدترین تکنولوژی ساخت برای تولیدات خود استفاده می‌کند. این واحد تولیدی در کنار تولید پنجره، به طور اختصاصی توری‌های پلیسه ای بادوام و مستحکمی را نیز به مشتریان عرضه می‌دارد.

قابل توجه است که مانا پنجره کلیه محصولات خود را با قیمت‌های شرکتی و ضمانت کیفیت ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ها و دیدن مدل‌های توری پلیسه ای از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

آدرس وبسایت:

manawinco.com

تلفن ثابت:

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۱۲

۰۲۱۲۲۵۶۰۹۰۷

تلفن همراه:

۰۹۱۹۶۳۵۷۸۲۱

کد خبر 562161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.