۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
گوشی iQOO U5x چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO U5x به‌زودی در چین عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی iQOO U5x نسخه 4G گوشی iQOO U5 5G است که دسامبر سال گذشته در چین عرضه شد. گوشی iQOO U5x دارای صفحه‌نمایش ۶.۸۱ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول به تراشه کوالکام اسنپدراگون 680 SoC مجهز می‌شود و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 2.2 همراه خواهد شد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی iQOO U5x تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این محصول برای برقراری تماس‌های ویدئویی و ثبت عکس‌های سلفی، از یک لنز هشت مگاپیکسلی استفاده می‌کند. یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری گوشی ذکر شده قرار خواهد گرفت.

انرژی مورد نیاز گوشی iQOO U5x با استفاده از یک باتری پنج میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. ضخامت این محصول ۸.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است، گوشی iQOO U5x در دو رنگ آبی و مشکی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ذکر شده با سیستم عامل اندروید ۱۱ یا اندروید ۱۲ عرضه شود و قیمت آن کمتر از ۲۳۵ دلار باشد. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق عرضه گوشی iQOO U5x منتشر نشده است.

کد خبر 562137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.