آغاز طرح نوروزی در گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۱ واحدهای خدماتی، امدادی، انتظامی و ترافیکی گلپایگان به صورت شبانه روزی در پنج محور مواصلاتی و مسیرهای پرتردد گشت دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی سبحانی امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفندماه ۱۴۰۰_ در حاشیه رزمایش امداد و نجات نوروزی، اظهار کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و با تمام توأم در حفظ سلامت و صیانت آنان باید تلاش کنیم.

وی با تأکید بر رفع نقص فنی خودروهای امدادی به منظور عدم تعلل در انجام مأموریت‌ها، افزود: امروز پیشگیری از حوادثی که جان شهروندان را به خطر می‌اندازد بر عهده دستگاه‌های امدادی است و نباید در اجرای این امر مهم کوتاهی کنیم.

فرمانده انتظامی گلپایگان با اشاره به اینکه گلپایگان در کریدور غرب به مرکز کشور قرار دارد، گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ واحدهای خدماتی، امدادی، انتظامی و ترافیکی گلپایگان به صورت شبانه روزی در پنج محور مواصلاتی و مسیرهای پرتردد گشت دارند.

سرهنگ سبحانی با تأکید بر اینکه شهروندان با مشارکت و هوشیاری در آستانه چهارشنبه آخر سال مراقب باشند، گفت: شهروندان ضمن کنترل فرزندان خود از اقداماتی که موجب آسیب و خسارت می‌شود خودداری کنند.

آمادگی واحدهای امنیتی و امداد جاده‌ای گلپایگان در ایام نوروز

در ادامه محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان از آمادگی واحدهای امنیتی و امداد جاده‌ای گلپایگان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: اجرای مانور امدادی به منظور آمادگی دستگاه در تأمین رفاه و آسایش شهروندان و مسافران است.

وی گفت: در دو سال قبل به دلیل بیماری کرونا محدودیت سفر وجود داشت، امسال شاهد افزایش مسافران خواهیم بود لذا دستگاه‌های خدمات سفر با آمادگی کامل به مسافران خدمت مطلوب ارائه خواهند کرد.

کد خبر 562019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.