برخورد بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز در محورهای اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان تخلفات حادثه‌ساز را خط قرمز پلیس دانست و گفت: در ایام نوروز با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور و راه استان اصفهان با تبریک پیشاپیش میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: هرساله در آستانه نوروز به منظور ایجاد وحدت و انسجام بین دستگاه‌های خدماتی و امدادی، رزمایشی با محوریت پلیس راهور و راه شکل می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: امروز نیز نیروهای خدماتی و امدادی از دستگاه‌ها و ادارات مختلف در کنار پلیس راهور و راه جمع شدند و با هم پیمان بستند که با وحدت، همدلی و هم‌افزایی فراتر، به شهروندان و مسافرانی که در ایام نوروز به استان اصفهان سفر یا از جاده‌های این استان می‌گذرند، خدمات مضاعفی ارائه شود و ساعات خوبی برای آنها رقم بخورد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درخصوص کاهش حوادث رانندگی، ادامه داد: جمع حاضر در این رزمایش، با تمام وجود بسیج شدند تا با کاهش حوادث تلخ، کام رانندگان و مسافران شیرین شود.

حضور بیش از ۵۰۰ تیم خودرویی و موتوری

وی با بیان افزایش حضور میدانی پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی در جاده‌ها، تصریح کرد: در این رزمایش بیش از ۵۰۰ تیم خودرویی و موتوری در حوزه‌های شهری و برون‌شهری سراسر استان حضور دارند و بیش از دو هزار نفر کل معابر، جاده‌ها، بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای استان را پوشش می‌دهند.

سردار میرحیدری برخورد با تخلفات حادثه‌ساز را خط قرمز پلیس دانست و اضافه کرد: همکاران در پلیس راه با تخلفات حادثه‌ساز وسایل نقلیه به خصوص ناوگان عمومی و مسافربری، بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد قاطع می‌کنند و اجازه نخواهند داد افراد متخلف با بی‌توجهی به حقوق جمعی باعث بروز تصادف و آسیب به دیگران شوند.

مطلوب نبودن کشور و استان اصفهان از نظر وقوع حوادث رانندگی

وی با بیان اینکه وضعیت کشور و استان اصفهان از نظر وقوع حوادث رانندگی مطلوب نیست و همه ساله شاهد تعداد بیشماری جان باخته و مجروح در این حوادث هستیم، گفت: مطمئناً کاهش تخلفات رانندگی منجر به کاهش تصادفات خواهد شد؛ بنابراین از رانندگان خواسته می‌شود به حقوق دیگران احترام بگذارند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به سرعت مطمئنه سفر خوب و خوشی را برای خود و سایر افراد مهیا کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی شده و توجه رانندگان، سال ۱۴۰۱ با کمترین میزان تصادفات و حوادث رانندگی شروع می‌شود تا این موضوع نوید شروع سالی ایمن در رانندگی، ترافیک شهری و برون‌شهری باشد.

کد خبر 562017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.