شورای شهر به دنبال شفاف‌سازی هستند

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: حضور اعضای شورای اسلامی شهر در مساجد برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع آنها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _سه‌شنبه بیست‌وچهارم اسفندماه_ در جمع مردم محله نخل پیرمرد در مسجد حمزه، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به همراه مدیران مناطق مختلف شهرداری در دیدار چهره به چهره با شهروندان مشکلات آنها را از نزدیک می‌بینند و با برنامه‌ریزی در جهت رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر هفته اعضای شورای اسلامی شهر در یکی از مساجد بندرعباس حضور می‌یابند، تصریح کرد: اولویت اعضای شورای اسلامی شهر مساجد محلات کم برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: در نظام اسلامی نباید منتظر مردم بمانیم که برای رفع مشکلات خود به مدیران شهری مراجعه کنند، بلکه باید در جمع آنها حضور یابیم، مشکلات را دیده و به دنبال رفع آن باشیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار و معاونان شهرداری برای دیدار چهره به چهره با شهروندان و رفع مشکلات آنها در مساجد محلات حضور می‌یابند.

جراره تاکید کرد: مشکلات محلات اولویت‌بندی شده و در بودجه شهرداری، اعتباری برای رفع مشکلات محلات در نظر گرفته است، در بودجه شهرداری احداث خیابان ۱۶ متری و ترمیم زمین ورزشی در این محله دیده خواهد شد.

وی در خصوص استفاده از زمین ورزشی دوراهی سینی، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سه روز هفته، این زمین برای استفاده ورزشکاران در اختیار اهالی این محله قرار داده می‌شود. همچنین شورای اسلامی شهر، شهرداری را مکلف کرده که زمین‌های احداثی ورزشی به صورت هیئت امنایی در اختیار اهالی همان منطقه قرار داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: وقتی شورای اسلامی شهر موضوعی را دنبال می‌کند باید شهرداری برای اجرای آن اقدام کند، حضور شهردار در محلات کمک می‌کند که مشکلات را ببیند و برای رفع آن برنامه‌ریزی کند، امیدوارم حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار در محلات منجر به کاهش مشکلات مردم می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت استخدام نیروها در شهرداری بندرعباس، گفت: شهرداری بالغ بر ۵۰۰۰ نیرو دارد که ۳۰۰ نفر از آنها از طریق آزمون وارد شهرداری شدند.

جراره با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص فرآیند جذب یکی از افراد خانواده اعضای شورای اسلامی در شهرداری، تصریح کرد: این فرد حدود چهار سال است که در شهرداری استخدام شده و تنها چهار ماه است که عضو خانواده یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شده و این فرد به واسطه عضو شورای اسلامی شهر در شهرداری استخدام نشده است، اطلاع‌رسانی نادرست مردم را از اصل موضوع دور می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی هستند، تصریح کرد: برخی با طرح موارد و مسائل غیرواقعی مردم را از طرح مشکلات دور می‌کنند، شهروندان بدانند که اعضای شورای اسلامی شهر به دنبال شفاف‌سازی در شهرداری و رفع مشکلات آنها هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه حضور اعضای شورا در مساجد برای تبلیغات انتخاباتی و ثبت و ضبط عکس یادگاری نیست، خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم تلاش می‌کنیم که مشکلات را از نزدیک ببینیم و برای رفع آنها اعتباری در بودجه شهرداری در نظر بگیریم.

کد خبر 562002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.